Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Επανεκινηση-απολογια

Η αποφαση μου να ξεκινησω αυτο το blog εγινε απο την αναγκη του να μοιραστω,να μαθω και ισως να βαλω και εγω το ''λιθαρακι μου'' που λενε στη μικρη στην αρχη και πολυ μεγαλυτερη στη συνεχεια μελισσοκομικη παρεα του διαδυκτιου.
Τους τελευταιους 4 μηνες ξεκινησα να πουλαω τα προιοντα μου στη Γ λαικη αγορα Αθηνας σε καθημερινη βαση.Ο χρονος που μου περισσευε ηταν ελαχιστος και ετσι απηχα ''ιντερνετικα'' γιατι πιστευω οτι αν δεν εχεις κατι να πεις ,καλλυτερα να μην μιλας!
Να ξερετε παντως οτι συχνα σας διαβαζω και παρακολουθω οσο μπορω τα μελισσοκομικα blogs και πιστευω συντομα να επανελθω!
Να ευχαριστησω πολυ τους φιλους μελισσοκομους που με βοηθησαν και ενεργα Χρηστος Μαραγκος, Κωστας Ελευθεριου αλλα και ηθικα Ανθιμος Σιγκουδης ,Βαγγελης Ναξιος,Σπυρος Σφηκας και αλλους!
Πολυ μεγαλη ,τελος,ηταν και βοηθεια του Γιαννη Κολλια και μελισσοκομικα αλλα και συμβουλευτικα οσο αφορα το project λαικη ! Να ειστε ολοι καλα!!!!!


Και μια φωτογραφια απο την ''μαχιμη'' μελισσοκομια στο δρομο


12 σχόλια:

  1. Μπράβο φίλε έτσι σε θέλω .
    Εντονα Δυναμικό σαν το Κόκκινο χρώμα .

    Να είσαι καλά
    Χρήστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύχομαι να γεμίσεις μέλι όλη την Λαϊκή και ας μην έχεις χρόνο για αναρτήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλο κουραγιο σου ευχομαι καθε χρονο να πουλας ολη την παραγωγη σου παναγιωτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχομαι σε καθημερινή βάση να σε πονά η μέση[με την καλή ένοια]απο το βάρος που θα συκώνεις. Καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κώστα καλή δύναμη!!! Εγώ ξέρω απο λαική και σε καταλαβαίνω! (πάω λαική τώρα 3 χρόνια) Εύχομαι καλή χρονιά με υγεία ευτυχία και πολλά μέλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αδελφέ μου εμείς σ'ευχαριστούμε για την αγάπη σου.Τις άπειρες ευχές μας.....!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όποιος έχει όρεξη για δουλειά και δουλεύει , και προοδεύει, και πάει μπροστά.
    Εσένα απ την αρχή σ έκοψα και όρεξη να έχεις και να δουλεύεις για αυτό μην φοβάσαι τίποτα . Όσο για την πείρα … ε αυτή ούτε αγοράζετε ούτε διδάσκετε αλλά με τα χρόνια αποκτιέται. Προχώρα δυνατά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα ζόρια είναι πάντα στην αρχή ,δεν εύχομαι-είμαι σίγουρος πως η συνέχεια θα είναι καλύτερη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλές δουλειές και καλά κέρδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οταν είσαι νέος στην δουλειά έχεις και όρεξη να βγάζεις φωτο μέσα στα χιόνια.Αυτό θα πει όρεξη για δουλειά . Πάντα καλές δουλειές να χετε και την υγειά σας εσύ και η Τέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή