Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2009

ΚΥΨΕΛΕΣ β


Η πρωτη μου κυψελη ειναι πια γεγονος!!! Την αγορασα πριν δυο μερες απο τον Γεωργακη ,στα Καλυβια, για να την βαψω να της βαλω τους συνδετηρες αλλα πιο πολυ για να εχω τα μετρα μπας και φτιαξω τις υπολοιπες μονος μου!Εδω λοιπον θα ηθελα τις υποδειξεις σας και τις συμβουλες σας.1. Πρωτα πρωτα πως και με τι υλικα να τις βαφω? 2. Υπαρχει καποιος που πουλαει ξυλεια ωστε να μπορω να αγορασω?
Τα εργαλεια τα εχω και επισης εχω και τον χρονο -τα πρωινα- ωστε να μπορω να ασχολουμαι.
Τηνκυψελη αυτη την πηρα 37 ευρω δυοροφη με κινητο πατο αλλα με τους συνδετηρες μου πηγε 48.

10 σχόλια:

  1. Γιατί πλήρωσες τόσο ακριβά τους συνδετήρες;11€ είναι πολλά.Ξυλεία παίρνεις από τα αντίστοιχα εμπορικά μαδέρι τουλάχιστον 25,5 φάρδος και πάχος 5 cm στη συνέχεια το κόβεις στις διαστάσεις που θέλεις και στο σχίζει στην μέση κάποιος μαραγκός.Επειδή θα παιδευτής να φτιάξεις μόρσα(δόντια)η γνώμη μου είναι να τις φτάξεις με πατούρα και βίδες.Έχω κάνει παλαιότερα ανάρτηση για να δείς.
    Για το βάψιμο δεν κάνω πιά αυτην την δουλιά αλλά τις βουτάω στην καυτή παραφίνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρκο καλημερα!Σε ποιο σημειο του μπλοκ σου εχεις κανει την αναρτηση που λες?τι λες τελικα,αξιζει το κοπο να τις φτιαξω μονος μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρκο εμαθα οτι δουλευεις 8αρες κυψελες.Θα ηθελα την γνωμη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κώστα δουλεύω 8άρες αλλά έχω και καμιά 25αριά 10άρες.Σε όλες τις κυψέλες υπάρχουν τα θετικά και τα αρνητικά όπως σε όλα τα πράγματα.Στις 8άρες έχουμε τα πλεονεκτήματα:Εύκολη μεταφορά και αποθήκευση,πρώϊμη ανάπτυξη του μελισσιού,περισσότερη παραγωγή σε ανεπτυγμένα μελίσσια(πολύ εύκολα γίνονται 3όροφα που σημαίνει 24 τελάρα),Καλό ξεχειμώνιασμα(μικρός χώρος).Μειονεκτήματα:δεν είναι τόσο σταθερά στον αέρα ιδίως όταν φυσάει στο πλάϊ της κυψέλης.Ξεκίνησα και έφτιαξα μερικές με κουμπάσο αλλά είναι πολύ δουλιά και τα παράτησα.Πολύ εύκολα σμηνουργούν αν δεν προλάβεις να τους δώσεις χώρο αλλά και πάλι θέλει πιό συχνό έλεγχο.Δέν υπάρχουν στο εμπόριο πολλά αξεσουάρ για 8άρες(τροφοδότες,γυρεοσυλλέκτες,κλπ).Για τις κυψέλες με πατούρα πήγαινε στις 25 Φεβρουαρίου του 2007 και θα δείς.Ότι θές εδώ είμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό που πραγματικά μ' αρέσει στην μελισσοκομία ρε παιδιά είναι ότι θέλουμε να βοηθήσουμε.
    Νέος και εγώ και έχω πάρει τόσες πληροφορίες από ανθρώπους του χώρου που ένας κοινός αγρότης δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση να μάζευε.
    Να 'μαστε πάντα καλά και να τα λέμε.

    Στο θέμα μας.

    Αυτό που με συμβούλεψε εμένα ένας καθηγητής από το Γεωπονικό είναι η εξής διαδικασία:

    Από μέσα: Μόνο κάψιμο και ξύσιμο τα πολλά "γρέζια" στις γωνίες.

    Από έξω:
    1) Στόκο ή Ξυλόκολλα με πριονίδι να κλείσεις τρύπες-χαρακιές.
    Αφήνεις να στεγνώσει.
    2) Τρίψιμο να εξομαλυνθούν ανωμαλίες και να "μαλακώσουν" οι γωνίες για να μην ξεφτάνε.
    3) Καλό πέρασμα με λινέλαιο για αδιαβροχοποίηση.
    4) Πέρασμα με Βελατούρα.
    5) Βάψιμο.
    6) Βίδωμα συνδετήρων, χερουλιών.
    7) Καμάρωμα.
    8) Φωτογραφίες
    9) Upload

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νικο γεια χαρα και σε ευχαριστω για τις συμβουλες!!Τελικα αυτο θα κανω.Μηπως ξερεις κιολας οταν λεμε φλογιστρο τι ακριβως ενοουμε?Το απλο αυτο με το γκαζακι η κατι πιο επαγγελματικο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κανονικότατο.
    Το απλό φτηνό με το μπλε γκαζάκι.
    Το μεγάλο το καμινέτο με την κίτρινη μπουκάλα βγάζει πολύ συγκεντρωμένη φλόγα και δεν κάνεις δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κώστα με το κιτρινο θα σωθείς γνωμη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή