Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

ΣΧΕΔΙΑ



Εδω και 7 μηνες που ασχολουμαι με την μελισσοκομια,εχω γυρισει τη μιση Ελλαδα μεταφεροντας τα λιγοστα μου μελισσια προσπαθοντας οχι και τοσο να βγαλω μελι (δεν θα ηταν και ασχημα βεβαια) αλλα για την εμπειρια Μαραθωνας ,Μαιναλο, Αλαγονια ,Καστρο ,βορεια Ευοια.Εδω και ενα περιπου μηνα το κυριο μελισσοκομει μου το εχω στη Πεντελη το οποιο απεχει 5 λεπτα απο το σπιτι μου! Ειναι απιστευτο το γεγονος οτι μπορω ανα πασα στιγμη να βρισκομαι εκει!Μεγαλη υποθεση! Περιμενοντας λοιπον τα αποτελεσματα απο το πευκο και το ρεικι στη Ευοια ετοιμαζομαι να πειραματιστω (και τα αποτελεσματα θα τα μοιραστω του χρονου) με τη κυψελη ΑΡΓΩ.Ηδη ξεκινησα να φτιαχνω τις πρωτες 3 με τη βοηθεια του βιβλιου του Πανταζη-Μπικου και θα κινηματογραφισω την ολη διαδικασια ετσι ωστε αν καποιος συνναδελφος θελει και αυτος να ασχοληθει να εχει εναν καποιο μπουσουλα.Τωρα αν καποιος εχει καποιοα εμπειρια απο την ΑΡΓΩ σε οποιο επιπεδο ειναι αυτη πχ 4αρα η 6αρα η 8αρα η βασιλοτροφια και μπορει (και θελει βεβαια) να μοιραστει αυτη του την γνωση ,ειναι καλοδεχουμενος!!


και μια αποψη του μελισσοκομείου μου στο δασακι της Πεντελης

1 σχόλιο:

  1. Τα blogs αυτη την ομορφια εχουν που με αγωνια περιμενουμε την εργασια και τα αποτελεσματα του καθε φιλου.......καλη συνεχεια και περιμενουμε με αγωνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή