Σάββατο 10 Απριλίου 2010

Το μελισσοκομειο εγκατασταθηκε





Τελικα εφτασε η μερα οπου ξεκινησα και εγω -επιτελους- να ασχοληθω με τις δικες μου μελισσες!
Ειναι γεγονος πλεον οτι θα μπορω να μαθαινω πρωτα-πρωτα απο τα δικα μου λαθη και να παιρνω -γιατι οχι- τις δικες μου ικανοποιησεις.Η χαρα οπως καταλαβαινετε ειναι πολυ μεγαλη .Αφου λοιπον πηρα τα μελισσια μου απο τον ανθρωπο που τα πουλησε(θα αναφερθω σε αλλη αναρτηση) τα πηγα κατευθειαν στο τοπο που ειχα κανονισει να τα φιλοξενησει.Το μερος ειναι πολυ καλο για το διαστημα αυτο και πιστευω να πανε πολυ καλα.Η αρχη εγινε αρκετα καλα και μεσα σε τρεις μερες εβαλα πατωματα σε ολα τα μελισσια και ετοιμαζομαι σιγα σιγα για τα επομενα βηματα βαση του σχεδιου που εχω καταστρωσει.Πολυ σημαντικη ειναι και η βοηθεια που εχω απο τον πιο μεγαλο μου γιο και τον ευχαριστω για αυτο που με βοηθαει και με ανεχεται ωρες-ωρες.Να ειναι καλα το παιδι.Η αλλη φυσικα βοηθεια που μου παρεχεται σε γνωσεις , ερχεται απο εναν συνναδελφο ο οποιος απο την πρωτη στιγμη ειναι διπλα μου και με στηριζει ,απαντωντας στις οποιες αποριες μου.Δεν θα αναφερθω τωρα περισσοτερο σε αυτον -γιατι ειναι και λιγο low profile ανθρωπος -αλλα θα ανεβασω αργοτερα μια αναρτηση για αυτον και καποιους αλλους συναδελφους που κανουν πραξη αυτο που λεμε "βοηθαω αφιλοκερδως".




Τελικα και οι μελισσες ειναι χαρουμενες με το καινουργιο τους σπιτι οπως φαινεται!!!

9 σχόλια:

  1. Κώστα καλορίζικα τα μελισσάκια σου!Εύχομαι να πάνε όλα καλά,όπως τα έχεις σχεδιάσει και να σου δίνουν μόνο ικανοποίηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτές είναι ομορφιές , εύχομαι ολόψυχα κάθε επιτυχία στους στόχους σου Κώστα. Στην αρχή βέβαια ίσως να είναι λίγο ζόρικα αλλά με επιμονή , πείσμα και λίγο βοήθεια όλα ,μα όλα γίνονται.
    Με τον παππού τι θα κάνουμε που ναι στην φυλακή?( το καλόόό του Θεοδόση )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Dear Kostas Leni,I wish succesuful and very prodactive season.Kali doulıa.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δημητρη και Κωστα σας ευχαριστω πολυ να ησαστε καλα!!!
    Ilhami thank you very mats Onu her mutluluklar dilerim !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Κωστα ..
    Ευχομαι ολοψυχα να πανε καλά τα μελισσακια σου .
    Μου αρέσουν και τα χρωματα που εχεις διαλέξει
    Ζωντανά και χαρουμενα σαν και εσένα .
    Να εισαι καλά

    Χρηστος Μαραγκός
    explore.bees

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άντε καλορίζικα και πάντα χαρές να σου δίνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστω πολυ ναστε ολοι καλα!!!
    @Χρηστο χαθηκαμε!
    @Θεοδοση τα χαιρετισματα μου στο Βολο-και στον γιο-
    @Φωτη ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κωστα καλοριζικα τα μελισσια σου. σου ευχομαστε οτι καλυτερο. Γιαννης-Δημητρα-Ερνεστο

    ΑπάντησηΔιαγραφή