Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Καστανια -Ταυγετος




Οπως ανεφερα και σε προηγουμενες αναρτησεις μου το 70% του μελισσοκομιου μου το μετεφερα στη καστανια για να παρει τα πανω του.Αφου λοιπον εκανα συνενωσεις στον ελατο (Μαιναλο)τις παραφιαδες και καποια αλλα 5αρια και 6αρια βρεθηκαν στη Αλαγονια να ατενιζουν το πραγματικα πανεμορφο Ταυγετο.Στην πρωτη μου λοιπον, μετα τη μεταφορα επισκεψη,ειδα με μεγαλη μου χαρα οτι δουλευουν στο φουλ!!!!!

Μια αποψη της Αλαγονιας

και νατα βαλμενα τακτικα-τακτικα(?)
Τωρα στο μετωπο Μαιναλο τα πραγματα δειχνουν να πηγαινουν καλα.Ξεκινησε λοιπον (επιτελους)να δινει και αρχισαν να βαζουν δειλα-δειλα και μελι και πιστευω (λεω τωρα) την αλλη εβδομαδα μηπως και κανω τον πρωτο μου τρυγο!Δεδομενου λοιπον του ξεκινηματος ο τοπος γεμισε (κυριολεκτικα) απο συναδελφους επαγγελματιες και μη απο ολη την Ελλαδα.Εκεινο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι ο καθενας ειναι τακτικα τοποθετημενος στο μερος του και γενικα -απο οτι ειδα-υπαρχει μια ταξη οπως βλεπετε και στις φωτογραφειες




5 σχόλια:

  1. Κώστα το κοπάδι με τα τριώροφα στην τελευταία φωτογραφία πρέπει να είναι το δικό σου !!!!!!!!
    Σε πειράζω
    Να είσαι καλά φίλε και καλά μέλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κωστα καλες σοδειες.
    Ωραια μερη εχει ο Ταυγετος.
    Δυστυχως περσι τον Μαρτη που ημοον Σπαρτη δεν μπορεσα λογω φορτου εργασιας να κανω μια βολτα στο ιστορικο βουνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Χρηστο και Φορη σας ευχαριστω! καλες σοδειες και σε σας να ειστε καλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κώστα καλά και πολλά μέλια.Γράψε τα αποτελέσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Μαρκο!!
    Ευχαριστω,εσυ τι εκανες?πως παει το θυμαρι?βοηθησε καθολου η βροχη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή